Tereza: „Marketing mě opravdu baví a při rodičovské dovolené stále sleduji trendy"

Ve své „domovské firmě“ zaměřené na distribuci IT řešení jsem od roku 2010 pracovala na pozici PR specialistky a postupně si vyzkoušela i eventový a strategický marketing. Po studijní a cestovatelsko-potapěčské pauze jsem se do společnosti vrátila na obchodní pozici produktové manažerky, odkud jsem na jaře roku 2017 odešla na mateřskou dovolenou. 

1. Dosavadní praxe a vzdělání

První pracovní zkušenosti v oboru jsem začala sbírat v roce 2008 při studiu Marketingové komunikace a PR na Univerzitě Karlově v Praze. Ve své „domovské firmě“ zaměřené na distribuci IT řešení jsem od roku 2010 pracovala na pozici PR specialistky a postupně si vyzkoušela i eventový a strategický marketing. Po studijní a cestovatelsko-potapěčské pauze jsem se do společnosti vrátila na obchodní pozici produktové manažerky, odkud jsem na jaře roku 2017 odešla na mateřskou dovolenou. Synovi jsou v současnosti 2 roky a díky němu rozvíjím zejména své soft skills a time management.

2. Proč chci pracovat na flexi-úvazek

Před nedávnem jsme se přestěhovali z města na venkov, blíž k přírodě, ale dál od hlídacích babiček, a proto by mi velmi vyhovoval flexibilní úvazek, při kterém bych zvládla skloubit jak péči o syna bez nutnosti každodenního dojíždění, tak zajímavou práci. Aktuálně je pro mě reálné pracovat cca 10 hodin týdně, abych byla schopná odvést profesionální pracovní výkon bez kompromisů, a zároveň se naplno věnovat synovi. Mým ideálním zaměstnavatelem je v současnosti menší firma s příjemnou atmosférou nebo jednotlivec, třeba začínající či stagnující podnikatel či podnikatelka, kterým by má činnost viditelně pomohla v dalším rozvoji a pro kterou pracovat by v sobě neslo spojení oboustranně příjemného s užitečným. Nejbližší pracovní náplní je pro mě aktuálně copywriting a online marketing, z témat potom rodičovství a s ním spojené služby a produkty a velmi ráda se také věnuji tématu zdraví, ať už fyzického, tak i duševního, umění a sportu. Nebráním se ale ani průniku do dalšího, dosud neprozkoumaného oboru.

3. S jakými překážkami se při návratu do profesního života potýkám

Nechci dělat ústupky v kvalitě odvedené práce ani v době stráveném se synem, a proto je z mé strany zatím hlavní překážkou limitované množství času, které jsem schopna dané práci v tuto chvíli věnovat. Pokud se mu ale od září zalíbí ve školce, ráda svou časovou kapacitu věnovanou zajímavé práci navýším.

4. Co mohu zaměstnavatelům nabídnout

Díky studiu mám kvalitní základ marketingových vědomostí, má předchozí práce mi umožnila je aplikovat v praxi i následně revidovat a vzhledem k tomu, že marketing mě opravdu baví a při rodičovské dovolené stále sleduji trendy v oboru (zejména vývoj online marketingu), jsem schopná svému potenciálnímu zaměstnavateli nabídnout to vše výše uvedené, spolu se svou komunikativností (v češtině, angličtině a francouzštině), spolehlivostí a den ode dne vypilovanějším time managementem. :)

5. Co mi pomáhá odpoutat se od každodenní rutiny

Vzhledem k akčnímu synovi se s úplnou rutinou nemám čas setkávat – každý den, od jeho probuzení až po večerní usnutí, je něčím jiný a výjimečný. O to víc si naopak užívám, pokud se mi nějaká rutina povede nastavit. Dopoledne si například ráda vychutnávám dobrou kávu a plánuji práci, v podvečer potom společně zaléváme naše nově vysázené stromky a rostlinky. Mimo péče o rodinu a zahradu ráda cestuji, potápím se, sleduji marketingové trendy, píšu blog, čtu si, dobře jím a setkávám se s přáteli.